SEO optimizacija i njezine značajke

Što je “SEO optimizacija”

  • SEO ili ” Search Engine Optimisation”, je naziv za optimiziranje stranice po ključnim riječima na njoj i izvan nje. 
  • U suštini, SEO određuje popularnost i kvalitetu vaše stranice u odnosu na druge stranice, pri pretrazi na nekom pretraživaču po ključnim riječima.
  • Postoji preko 300 čimbenika koji se odnose na popularnost nekog web sjedišta.
UNUTRANJA OPTIMIZACIJA:
  • Unutarnja optimizacija uključuje sve radnje koje se vrše na vlastitoj web stranici kako bi bila bolje rangirana kod pretraživača
  • Prvi korak u svakoj optimizaciji je sastavljanje liste ključnih riječi koje ćete uključiti u svoj sadržaj na web stranici

  •  Naslov stranice – nalazi se u izvornom kodu vaše stranice unutar <title> taga i vrlo lako ga je provjeriti, je jako važan. Ključna riječ koja se nalazi u tom naslovu mora jasno opisivati sadržaj same stranice.

  •  Struktura linka – Dobra struktura linka sadrži kratki opis i ključnu riječ koja olakšava korisnicima i tražilicama razumijevanje sadržaja na stranici

  •  Kratki opis stranice – Meta deskripcija je kratki opis koji može doprinijeti poziciji, ali ne nužno. Taj opis uglavnom koristi tražilicama kako bi prezentirali određenu stranicu u pravom svjetlu. Zato taj opis često bude ispod URL-a kod rezultata pretraživanja.

  •  Sadržaj stranice – Sadržaj treba biti originalan (ne nužno jedinstven) jer tražilice ne vole duple stranice. Treba biti bogat, zanimljiv, koristan i sadržavati (istaknute) ključne riječi.

Vanjska organizacija:
  • Vanjska optimizacija podrazumijeva sve radnje koje se obavljaju izvan same domene koja se želi optimizirati, radi boljeg pozicioniranja u rezultata pretraživanja za ciljane ključne riječi.
  • Dio vanjske organizacije je kredibilitet i održavanje poštene, pravilne i sigurne web stranice… Google vam onda daje ocjenu po kojoj će se bazirati vaše šanse za izbacivanje među prvima prilikom pretraživanja ključnih riječi na webu…
  • Jednu od najzahtjevnijih stvari kod vanjske organizacije predstavljaju poveznice sa drugih stranica na vašu(“referral traffic”)
ZAKLJUČAK:
  • SEO je jedan od glavnih dijelova kod izrade stranice te se njoj mora posvetiti posebna vrsta pažnje, rada i predanosti, ako želite da vaša stranica “uspije”.
  • U Hrvatskoj tržište SEO organizacije nije razvijeno te je tako potražnja za time konstantno postojana, a može se pronaći u agenciji za digitalni marketing.